Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
28feb.2014

Acte de intocmit la notariat la infiintarea unei firme

  • By AndreiE
  • 10 Etichete
  • 0 Comments

In momentul in care se intocmeste Actul constitutiv al unei firme, sunt identificate persoanele care vor avea autoritate in cadrul acesteia, dupa ce actele de constituire (Certificat unic de inregistrare, Certificate constatatoare cu activitati autorizate, Rezolutie judecatoreasca) sunt eliberate de la Registrul Comertului.

 

Avand in vedere importanta lor, asociatii/administratorii trebuie sa mearga la un birou notarial pentru intocmirea urmatoarelor documente:

– asociatii: declaratie ca se indeplinesc conditiile legale pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociat al societatii XYZ SRL;

– administratorul: specimen de semnatura si declaratie ca indeplineste conditiile legale pentru detinerea si exercitarea calitatii de administrator al societatii XYZ SRL. Acesta mai trebuie sa intocmeasca o procura daca este imputernicit un tert pentru a se ocupa de constituirea societatii la Registru, depunerea capitalului social sau chiar semnarea Actului constitutiv.

 

Declaratiile pe proprie raspundere legate de indeplinirea conditiilor pentru exercitarea functiilor de asociat sau administrator se pot intocmi si la avocat, el avand atributii de a da data certa documentelor.

 

In cazul in care o singura vrea sa fie asociat si administrator intr-o firma, el va intocmi o declaratie pe propria raspundere care atesta faptul ca indeplineste toate conditiile legale pentru detinerea si exercitarea functiei de asociat unic, cat si de administrator. Daca respectiva persoana mai este asociat unic in alta societate, este obligatorie afilierea cu o alta persoana fizica/juridica in vederea constituirii noii societati, legislatia din Romania interzicand ca o persoana sa fie asociat unic in 2 firme.

 

Act constitutiv infiintare firma

COMMENTS

Lasă un răspuns