Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
20feb.2014

Acte necesare pentru cerere de duplicate certificate

  • By AndreiE
  • 9 Etichete
  • 0 Comments

In cazul pierderii actelor de constituire ale unei societati cu raspundere limitata, la Oficiul Registrul Comertului de care apartine societatea trebuie depusa o cerere de duplicat certificat. Pe aceasta cerere se poate solicita eliberarea unui duplicat certificat unic de inregistrare si/sau a certificatelor constatatoare cu activitatile autorizate.

Pasii ce trebuie urmati in aceasta situatie:

– se publica intr-un ziar cu tiraj mare pierderea actelor respective, anuntul cuprinzand toate datele de identificare ale societatii;

– in ziua urmatoare publicarii, se constituire dosarul de cerere duplicat: ziarul cu anuntul in original, cerere de eliberare duplicat completata, imputernicire/procura notariala (daca este imputernicita alta persoana in afara de administrator pentru depunere si ridicare duplicate), carte identitate imputernicit.

Dupa inregistrarea dosarului, in termen de 5 zile lucratoare, duplicatele certificate de pe actele de constituire pot fi eliberate de la Registrul Comertului.

Model Certificat Unic Inregistrare SRL

COMMENTS

Lasă un răspuns