Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
18feb.2014

Adaugare administrator intr-o societate comerciala

  • By AndreiE
  • 6 Etichete
  • 0 Comments

  SRL-urile decid uneori sa adauge mai multi administratori, fiecare cu atributii si durate a mandatului diferite sau nu. O lucrare de adaugare administrator necesita indeplinirea unor pasi simpli:

  • asociatul unic/asociatii unui SRL intocmesc o Decizie a Asociatului Unic/Hotarare a Adunarii Generale a Asociatilor prin care se hotaraste adaugarea unui administrator;

  • noul administrator va merge la un birou notarial pentru intocmirea unei declaratii care se ateste ca indeplineste toate conditiile pentru a deveni administrator in societate si pentru certificarea specimenului sau de semnatura;

  • Actul constitutiv se actualizeaza avand acum doi administratori. Aceasta noua persoana poate avea mandat pe durata nelimitata si/sau puteri limitate (in acest caz, trebuie sa se specifice exact durata mandatului si atributiile sale).

Impreuna cu cererea de inregistrare completata si cartea de identitate a celui de-al doilea administrator, dosarul se depune la Registrul Comertului si noua rezolutie este eliberata in termen de 5 zile, rezolutie ce atesta ca societatea are 2 administratori.

COMMENTS

Lasă un răspuns