Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
06mart.2014

Autorizarea de activitati noi intr-o firma

  • By AndreiE
  • 1 Etichete
  • 0 Comments

Aflata in extindere, o societate poate sa desfasoare activitati noi in acord cu noile sale contracte, planuri de afaceri etc.

 

Pentru a fi in legalitate, firma trebuie sa aiba autorizate activitatile noi in conformitate cu serviciile pe care urmeaza sa le presteze. Autorizarea de activitati aditionale se face in 2 moduri:

– daca acestea sunt trecute deja in Actul constitutiv al societatii, se completeaza cererea de inregistrare si declaratia-tip model 3 (unde se vor specifica noile activitati care le inlocuiesc pe cele vechi sau devin suplimentare lor);

– daca nu sunt trecute in statut, asociatul/asociatii fac o Decizie a Asociatului Unic/Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor si hotarasc actualizarea Actului constitutiv cu adaugarea noilor activitati. Cu aceasta hotarare, contorul de cuvinte, cererea de inregistrare si declaratia-tip model 3, se intocmeste un dosar care se depune la Registrul Comertului.

 

In termen de 5 zile, se elibereaza certificatul si rezolutia de la Registru, precum si certificatul constatator/certificatele constatatoare (cf. legii 359/2004) unde se specifica activitatile autorizate la sediu/punctul de lucru/terti. Incepand cu acest moment, firma este capabila sa-si desfasoare noul obiect de activitate si sa factureze aceste servicii.

Certificat constatator activitati

 

CATEGORIES Uncategorized

COMMENTS