Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/Cateva din articolele noastre
28feb.2014

Acte de intocmit la notariat la infiintarea unei firme

  • By AndreiE
  • 10 Etichete
  • 0 Comments
In momentul in care se intocmeste Actul constitutiv al unei firme, sunt identificate persoanele care vor avea autoritate in cadrul acesteia, dupa ce actele de constituire (Certificat unic de inregistrare, Certificate constatatoare cu activitati autorizate, Rezolutie judecatoreasca) sunt eliberate de la Registrul Comertului.   Avand in vedere importanta lor, asociatii/administratorii trebuie sa mearga la un
28feb.2014

Cazuri exceptionale la alegerea sediului social

  • By AndreiE
  • 8 Etichete
  • 0 Comments
Pe langa situatiile deosebite care pot sa apara la alegerea spatiului destinat stabilirii sediului social la infiintarea unei firme (sediu la avocat, apartament intr-un bloc care nu are Asociatie de proprietari, cladire de birouri), exista si cazuri cand e nevoie de acte suplimentare, precum:   – spatiu unde au mai fost sau inca functioneaza firme
26feb.2014

Situatii deosebite pentru spatiile cu destinatie de sediu social

  • By AndreiE
  • 7 Etichete
  • 0 Comments
Daca sediul social al unei societati in constituire nu este intr-un apartament de bloc sau imobil construit pe un teren intravilan, acesta se poate stabili la:   – avocat: de regula, un avocat isi poate oferi spatiul detinut la numeroase firme care vor sa se infiinteze. In acest caz, este nevoie de incheierea unui contract
25feb.2014

Documente necesare pentru sediul social la infiintarea unei firme

  • By AndreiE
  • 10 Etichete
  • 0 Comments
Cand este identificat un spatiu care va avea functia de sediul social pentru o societate cu raspundere limitata, trebuie luate in considerare conditiile urmatoare:   – daca este vorba de un apartament la bloc: aviz Asociatie de proprietari/locatari a blocului respectiv (cu semnaturile vecinilor care sunt de acord cu stabilirea sediului social in bloc, semnatura
24feb.2014

Radiere societate comerciala

  • By AndreiE
  • 8 Etichete
  • 0 Comments
In cazul radierii unei societati comerciale, ca urmare a vointei asociatului unic/acordului dintre asociati, la Registrul Comertului trebuie depuse doua dosare, ceea ce inseamna doua etape:   – prima etapa este cea de publicare a intentiei dizolvare si lichidare in Monitorul Oficial, unde asociatul unic/asociatii decid ca societatea sa intre in procedura de dizolvare si lichidare
21feb.2014

Conditii pentru denumire societate la Registrul Comertului

  • By AndreiE
  • 9 Etichete
  • 0 Comments
Pentru infiintarea unei societati, primul pas de indeplinit este rezervarea unei denumiri. Variantele de denumiri trebuie trecute in cererea pe care se bifeaza VERIFICARE DISPONIBILITATE FIRMA si REZERVARE DENUMIRE FIRMA. De asemenea, acestea trebuie sa indeplineasca anumite conditii: – sa nu existe parti in denumire care sa fie numai alaturari de initiale (ex: WRO, WGRRG),
20feb.2014

Deschidere punct lucru

  • By AndreiE
  • 10 Etichete
  • 0 Comments
Cand o societate comerciala cu raspundere limitata necesita indeplinirea unor activitati diverse, ce nu se pot desfasura la sediul social (un apartament, o camera dintr-un imobil sau sediul la avocat), deschiderea unui punct de lucru este obligatorie. Dupa identificarea noului spatiu, se strang actele pentru depunerea unui dosar de deschidere punct de lucru al SRL-ului:
20feb.2014

Acte necesare pentru cerere de duplicate certificate

  • By AndreiE
  • 9 Etichete
  • 0 Comments
In cazul pierderii actelor de constituire ale unei societati cu raspundere limitata, la Oficiul Registrul Comertului de care apartine societatea trebuie depusa o cerere de duplicat certificat. Pe aceasta cerere se poate solicita eliberarea unui duplicat certificat unic de inregistrare si/sau a certificatelor constatatoare cu activitatile autorizate. Pasii ce trebuie urmati in aceasta situatie: –
18feb.2014

Adaugare administrator intr-o societate comerciala

  • By AndreiE
  • 6 Etichete
  • 0 Comments
  SRL-urile decid uneori sa adauge mai multi administratori, fiecare cu atributii si durate a mandatului diferite sau nu. O lucrare de adaugare administrator necesita indeplinirea unor pasi simpli: asociatul unic/asociatii unui SRL intocmesc o Decizie a Asociatului Unic/Hotarare a Adunarii Generale a Asociatilor prin care se hotaraste adaugarea unui administrator; noul administrator va merge
31ian.2014

Cum scurtam durata unei cesiuni de parti sociale?

  • By AndreiE
  • 10 Etichete
  • 0 Comments
Cand vine vorba de schimbarea asociatilor unei societati comerciale, lucrarea de cesiune parti sociale consta in doua etape, prima avand si termen de opozitie de 30 de zile in cadrul Monitorului Oficial Romania dupa eliberarea Rezolutiei de la Registrul Comertului. Per total, o cesiune poate dura intre o luna si jumatate, maximum doua luni. Pentru