Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
04mart.2014

Eliberare certificat constatator la Registrul Comertului

  • By AndreiE
  • 8 Etichete
  • 0 Comments

Acest certificat constatator pentru societati comerciale este foarte des utilizat pentru diverse dosare ce trebuie depuse la Administratiile Financiare, Politia Romana, Administratia de Mediu, Ministere etc.

 

Eliberarea unui astfel de certificat se face printr-o Cerere-comanda eliberare acte unde solicitantul (adesea: administratorul unei firme) doreste un certificat emis de Registru care „sa constate” situatia actuala a firmei pe care o conduce: asociati, administratori cu mandatul/puterile specificate, informatii despre sediul social, sediile secundare, activitati autorizate etc.

 

Se poate solicita emiterea unui constatator si printr-un imputernicit, fiind obligatoriu de anexat la cerere imputernicirea pentru terta persoana. De asemenea, orice persoana poate afla informatii despre orice firma romaneasca prin acest certificat, specificand faptul ca este „PERSOANA INTERESATA” si bifeaza la Obiectul cererii: „altele: LA CERERE”. Dupa efectuarea platii si inregistrarea cererii, certificatul constatator emis de Registrul Comertului se elibereaza in jumatate de ora.

Cerere eliberare certificat constatator

COMMENTS