Tel: +40.757.228.760 Email: office[at]entrecon.ro

Blog

/
24feb.2014

Radiere societate comerciala

  • By AndreiE
  • 8 Etichete
  • 0 Comments

In cazul radierii unei societati comerciale, ca urmare a vointei asociatului unic/acordului dintre asociati, la Registrul Comertului trebuie depuse doua dosare, ceea ce inseamna doua etape:

 

– prima etapa este cea de publicare a intentiei dizolvare si lichidare in Monitorul Oficial, unde asociatul unic/asociatii decid ca societatea sa intre in procedura de dizolvare si lichidare simultana si specifica daca aceasta are datorii sau creante, precum si modul de actiune in cazul existentei acestora. Alte acte necesare: anexa contor cuvinte la Decizia asociatului unic/Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor, CI asociat/asociati, cerere inregistrare, imputernicire, CI imputernicit.

 

Dupa inscrierea acestei hotarari la Registrul Comertului, in aproximativ 2 saptamani, Decizia/Hotararea AGA este publicata in Monitorul Oficial unde ramane timp de 30 zile,timp ce reprezinta „termenul de opozitie”. Daca in acest termen, nimeni nu se opune dizolvarii si lichidarii societatii, asociatul unic/asociatii pot trece la:

 

– etapa a doua este cea in care s-au realizat efectiv procedurile de dizolvare si lichidare, urmand sa se treaca la procesul propriu-zis de radiere a societatii. Pe langa aceasta decizie, dosarul de radiere mai trebuie sa contina: Bilant lichidare, Cerere radiere, Certificat atestare fiscala, Extrasul de Monitor Oficial unde a fost publicata decizia primei etape, Raportul de lichidare, imputernicire, CI imputernicit. La eliberarea actelor de radiere de la Registrul Comertului, este obligatorie restituirea actelor de infiintare ale SRL-ului: Certificat Unic de Inregistrare si Certificatele constatatoare ce atesta activitatile pe care societatea era autorizata sa le desfasoare.

Radiere 1

COMMENTS

Lasă un răspuns